ورود اچ تی سی به دنیای فبلت ها؟ تصویری احتمالی از HTC One Max
متن دلخواه شما
آخرین اخبار تکنولوژی و جدیدترین برنامه های دانلود برنامه و بازیها
دو شنبه 14 مرداد 1392 ساعت 9:56 | بازدید : 1077 | نوشته ‌شده به دست رخـــشـــانـــی | ( نظرات )
ورود اچ تی سی به دنیای فبلت ها؟ تصویری احتمالی از HTC One Max
 

تنها یک ماه پس از اینکه شایعات گوناگونی در خصوص ساخت فبلتی توسط موبایل ساز تایوانی HTC بر سر زبانها افتاد، اکنون تصویری منتسب به این محصول توسط یک سایت تایوانی منتشر شده است.

 
به گفته سایت ePrice فبلت اچ تی سی، محصولی ۵.۹ اینچی، با نام کد T6 و نام تجاری احتمالی HTC One Max  است که از نمایشگر 1080p بهره می برد. در حالی که اچ تی سی وان فعلی از پردازنده اسنپ دراگون ۶۰۰ بهره مند است، شنیده می شود که اچ تی سی وان مکس قرار است با پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ وارد بازار شود.
 
این تلفن هوشمند غول پیکر همچنین از دوربین عقب اولتراپیکسل و دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود (همانند وان). انتظار می رود این محصول با اندروید ۴.۳، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه گردد.
 
به گفته سایت آلمانی Mobile Geeks وان مکس ماه آینده میلادی رسما رونمایی خواهد شد. این همان سایتی است که اولین بار از برنامه اچ تی سی برای تولید این فبلت پرده بر داشت.
 
آیا این محصول می تواند همانند وان در دنیای اسمارت فون های اندرویدی، تبدیل به استانداردی در سرزمین فبلت ها شود؟ فکر می کنید توان رقابت و هماوردی با غول هایی چون نوت دوم، نوت سوم و مجموعه مگای سامسونگ را خواهد داشت؟ یا از اکسپریا زد اولترا شکست خواهد خورد؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار , موبایل , اچ تی سی , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب